پشتیبانی و تیکتینگ راهبری / همگانی / کاربردی تیکتینگ قابلیت تعریف انواع تیکت(پشتیبانی/توسعه/ رفع خطا و …) امکان تعیین فرایند گردشکار به تفکیک نوع تیکت قابلیت تعیین درجه اولویت تیکت قابلیت تعریف دپارتمان ها امکان تعریف برچسب متداول و برچسب گذاری تیکتها قابلیت رهگیری وضعیت تیکت و مشاهده اقدامات انجام شده پشتیبانی آنلاین امکان گفتگوی انلاین در محیط چت اختصاصی پاسخگویی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته ذخیره سابقه گفتگوها و پاسخ کارشناسان در پروفایل کاربر قابلیت ارسال انواع فایل در محیط گفتگو قابلیت نظرسنجی و تعیین میزان رضایت از کارشناس پشتیبان اشتراک گذاریماژول قبلی میزکار و کارتابلماژول بعدی سامانه مودیان