مدیریت جلسات اتوماسیون اداری ثبت جلسه تعین محل جلسه تعین اعضا جلسه تعین نقش اعضا تعین مدت زمان جلسه تعین نیازمندی های جلسه تعین دستور کار در این مرحله اعضا دستورکارهای مد نظر خود را برای دبیر جلسه با پیش بینی زمان صحبت ارسال می کنند برگزاری جلسه ثبت ورود و خروج ثبت گفتمان به تفکیک اعضا و دستور کار ثبت لحظه ای مصوبات تعین تسک براساس مصوبات برای افراد مصوبات و پیگیری مشاهده تسک ها داخل کارتابل به تفکیک مصوبات ثبت اقدام و پی گیری امکان گردش و انتقال تسک بین افراد اشتراک گذاریماژول قبلی مهمانسراماژول بعدی نظر سنجی